Adresgegevens:

Bruna winkelcentrum Atlas
Provinciepassage 110-112
2408 EV Alphen aan den Rijn

telefoon: 0172-478688

e-mail: bruna8011@brunawinkel.nl

eigenaren en contactpersonen: Sandy en Mario Jacobs

 

Openingstijden:

Maandag: 12:00 - 18:00

Dinsdag t/m vrijdag:: 9:00 - 18:00

Zaterdag: 9:00 - 17:00

 

Contact

Mocht je online rechtstreeks bij ons willen bestellen:

Verzendkosten

Voor verzenden rekenen we een vast bedrag van €4,95 binnen Nederland, ongeacht het aantal artikelen of de afmetingen ervan. Alle zendingen zijn volgbaar via track en trace. 
(Het Caribisch gebied valt voor de verzending buiten Nederland)

De kosten voor verzendingen naar het buitenland woden bepaald op basis van gewicht en volume.

Hoe lang duurt het voor ik een artikel in huis heb?

Doorgaans versturen we je bestelling dezelfde of de volgende werkdag maar soms grijpen we mis in de voorraad en hebben we 1 of 2 dagen extra tijd nodig om dat op te lossen. Als dat voorkomt stellen we je wel gelijk op de hoogte.

Retourneren of omruilen?

Artikelen retourneren kan altijd zonder opgaaf van reden. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Zodra geretourneerde artikelen bij ons binnenkomen maken we dezelfde dag nog de terugbetaling in orde. 

Mocht je een artikel retour willen sturen, dan kan dat naar ons winkeladres: Bruna Atlas, Provinciepassage 110, 2408EV Alphen aan den Rijn.

Bij je bestelling doen we de kassabon. De meeste van onze artikelen kunnen hiermee bij andere Bruna-winkels worden geruild, maar we geven hier eerlijkheidshalve bij aan dat veel artikelen op deze website niet tot het standaard Bruna-assortiment behoren en daardoor niet door andere Bruna-winkeliers worden geaccepteerd voor terugname. (dit geldt met name voor het assortiment Legami en de DIY-paketten)

De betaling?

Online-bestellingen betaal je in met iDeal of via Bancontact. 

Waarom is een bepaald artikel uit de winkel niet in de webshop te vinden?

Ons winkelassortiment is uitgebreid en wisselend. We hebben er om die reden voor gekozen een basis-assortiment op deze site te plaatsen. Het zijn over het algemaan artikelen die niet op de landelijke website Bruna.nl zijn te bestellen. Wil je weten of we een specifiek artikel op voorraad hebben: neem dan gerust even contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling gedaan, kan ik nog iets wijzigen?

Je kan je natuurlijk vergissen bij het plaatsen van een bestelling. We zijn een gewone winkel met gewone mensen. Dus wil je iets veranderen in je bestelling of annuleren? Dat kan altijd zolang we deze nog niet hebben verzonden. Bel ons op: 0172-478688


Op de kaart zijn we hier te vinden: